niedziela, 23 listopada 2014

,,-Jesteś najgorszym piratem o jakim kiedykolwiek słyszałem... -Ale słyszałeś"

                                               



Ohayo! Tym razem będzie o książce. Otóż...

Książka P.D.C. przedstawia Kapitana Haka z CAŁKOWICIE zupełnie innej strony. Barwne porównania, słownictwo oraz dialogi piękne wplatane w tekst zachęcają do czytania każdego. Historia rozpoczyna się na narodzinach Jamesa, czyli dziecka które nie powinno istnieć. Lektura podzielona jest na 3 części, będącymi etapami (jeżeli można tak to nazwać) jego życia. Czcionka jest miła dla oka, jak i rzucająca się w oczy okładka.   ,
,Fabryczna" recenzja, czyli ta którą znajdziecie z tyłu, brzmi tak:
28 kwietnia 1829 roku w Windsorze rodzi się dziecko, które może odmienić losy Anglii. To nieślubny syn króla Jerzego IV i z tego powodu niemowlę i jego matka muszą natychmiast opuścić dwór. James Fry wchodzi na pokład statku, gdy ma zaledwie trzynaście lat, i od tego momentu rozpoczyna życie pirata – wkrótce stanie się najbardziej poszukiwanym człowiekiem imperium brytyjskiego. Ten wyjęty spod prawa wygnaniec ma przy sobie stary zegarek – klucz do swojej przeszłości. Do historii przejdzie jako Młody Lord, Bosy, Książę Mórz… Nikt jednak nie wie, że jest prawdziwym kapitanem Hakiem.
Książka wywołała u mnie pozytywne emocje, nie mogłam  się od niej oderwać. Polecam ją każdemu, nie zależnie czy bardzo lubi czytać czy trochę mniej, czy woli książki historyczne czy przygodowe. 


Informacje:

Tytuł: Historia Prawdziwa Kapitana Haka
Autor: Pierdomenico Baccalario
Wydawnictwo: Olesiejuk
Rok wydania: 2012 
Tłumaczenie: Marzena Radomska
Język oryginału: włoski
Cena: około 25 złotych
Ocena własna: bardzo dobra
Kupić/wypożyczyć


4 komentarze:

  1. Ecj, jestem wielka fanką twórczości Pana Baccalariego, ale jeszcze niestety nie miałam okazji przeczytać "Historii prawdziwej kapitana Haka" :(
    A czytałaś serie "Ulysses Moore" także autorstwa P.D.C.? Jeśli nie, to szczerze ją ci polecam. Tajemnica, zagadki no i w ogóle super :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    http://onlyexperiences.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohayo!
      Słyszałam, ale nie czytałam . Ogólnie jakoś nie czytam serii mających ponad 6 tomów xd. Bardzo możliwe że zrobię wyjątek jak tak ładnie ją opisujesz =3=

      Usuń
    2. Warto, warto.
      Nawet się nie obejrzysz, a już będziesz przy trzynastce xd

      Usuń
  2. Mam i czytałam...
    Jednakże jakoś mnie ta książka mocno nie porwała.

    OdpowiedzUsuń