czwartek, 4 grudnia 2014

,,-...Wilgotne gąbki. -Wycierałeś nimi potłuczone szkło?"

                                        Ohayo!
Wybaczcie, iż nie publikowałam postów przez bardzo, bardzo, BARDZO długi czas. 
Ogółem mówiąc poświęciłam się całkowicie wolontariatowi w pobliskim przedszkolu, więc naturalnie czasu nie miałam. 
  Z innej beczki, tak wrzucę GIF'a xD Wyraź swoją frustrację na monitorze.


Jakoś nie wysypiałam się przez tydzień, przez wszystkie lekcje powstrzymuje się od nagłego ruchu głową w dół- w efekcie część zewnętrzna ląduje na ławce. 


A jak tam u Was przygotowania na święta? Obchodzicie Mikołajki, czy jesteście na to za starzy? 
FOREVER YOUNG



Dziś polecam Wam blog: Chwytaj Życie!
http://lapzycie.blogspot.com/
Polecany dla takich smutasów jak ja, lub ludzi ciekawych świata.
Barwne zdjęcia idealnie opisują emocje odczuwane między innymi na Festiwalu Kolorów.

Możliwe że jeszcze coś dopiszę później =3=

Enterprise, bloger do teleportacji! POOF


Cytat: ,,Baśniobór plaga Cienia"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz