czwartek, 4 czerwca 2015

Dla wydawców żaden autor nie jest geniuszem

                  Courthip Book TAG
  


  No więc *chrząknięcie*. Dziękuję serdecznie Poli za nominację.
Od dłuższego czasu byłam martwa, a ona wyratowała mnie z ciemnych wód pustki i braku weny twórczej. Dziękuję podwójnie. I przepraszam za niezwykle długą nieobecność.
Do konkretów
Ta zabawa polega na odpowiadaniu na pytania (ależ to oryginalne XD). Oczywiście, nie są to zwykłe pytania, lecz mające jakiś związek z miłością. 
Z góry informuję, że każde "kupić" zamieniłam na "wypożyczyć". Mój majątek jest rzeczą... "malutką".. :T
Jak widać, nie ma apostrofów. Załóżmy, że to są imiona książek, nie nazwy.

1. Zauważenie
Książka, którą kupiłaś wypożyczyłaś ze względu na okładkę

Może nie każdego zachwyci taka okładka, lecz ta poza, ten uśmiech na twarzy mężczyzny w pelerynie, jego całkowity strój oraz ogólna aura okładki... Nie mogłam stać obojętnie obok takiej książki. Cała ta ilustracja jest dosyć tajemnicza, co szczególnie cenię :T


2. Pierwsze wrażenie
Książka, którą kupiłaś wypożyczyłaś ze względu na opis
Talon. Talon.Talon. Talon.
O czym tu więcej mówić?
Talon.





3. Słodkie rozmówki
Książka z niesamowitym stylem pisania
Będzie to chyba Więzień labiryntu. Tak. 
Czy neologizmy też się zaliczają? Nieważne. To i tak by był Więzień.





4. Pierwsza randka
Pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałaś sięgnąć po drugi
Zdecydowanie Baśniobór. Teraz ponownie czytając tą książkę, nie mogę zrozumieć tego zachwycenia się nią wcześniej. Ale cóż, nie mogłam się doczekać kolejnej części. I kolejnej....


5. Nocne rozmowy telefoniczne
Książka, przy której przetrwałaś noc
Choć książka jest szczególnie krótka, bardzo przyjemnie się ją czytało. Nic się nie ciągnęło, opisy nie były nudne, postacie drętwe. (Wypożyczyłam całą serię, gdyż za szybko konsumuję dzieła pisarzy)




6. Zawsze w myślach
Książka, o której nie możesz przestać myśleć
Zawsze i wszędzie.


7. Kontakt fizyczny 
Książka, którą pokochałaś za towarzyszące przy niej uczucia
Ouch.... Nie mam zielonego pojęcia.... Nie mam zielonego pojęcia co tu wstawić.... 
Pustka w głowie.
*Olśnienie*
A może....
...tak...

8. Spotkanie z rodzicami
Książka, którą możesz polecić rodzinie i znajomym
Bardzo rzadko czytam książki polskich pisarzy. Mam na myśli czytam, zapominam. Lecz ta jest... hmn... interesująca i dla każdego.


9. Myślenie o przyszłości
Książka, którą będziesz wiele razy czytać w przyszłości
Jestem tak pewna tego, że przeczytam tę serię co najmniej 3 razy, iż dam sobie rękę uciąć.
Jest po prostu sobą. Jest Century.

10. Dzielimy się miłością
Wszem i wobec ogłaszam, iż osobami nominowanymi są:
Tutti
SokoWirówka




Przeczytałam zdecydowanie zbyt wiele książek, by wybranie wybrańców przebiegało szybko i bezproblemowo. 

cyt: Heinrich Heine

4 komentarze:

  1. W sumie to ja już robiłam ten TAG i chyba nie ma sensu robić go ponownie, ale dopiszę cię do posta jako osobę, która mnie nominowała. Jak chcesz przeczytać ten TAG u mnie, to tu masz linka: http://onlyexperiences.blogspot.com/2015/05/courtship-book-tag.html :)
    W czwartym punkcie mam tak samo :)
    Century :O Ta seria jest genialna tak jak i wszystkie inne książki pana Bierdomenico :D
    FNiN jest fajne, chociaż każdą kolejną częścią coraz bardziej naciągane :/
    Czytałam "Pozaświatowców" - pierwsza część, całkiem dobra, druga taka jakaś "ciężka", a przy trzeciej nie dobrnęłam nawet do połowy.
    Pozdrawiam
    Tutti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że coś nie gra xd
      Przepraszam za błąd, ostatnio coś nieogarnięta jestem... Tylko dlaczego nie pamiętałam, iż już ,,przeprowadzałaś" tę zabawę 0-0

      Jeszcze raz przepraszam o(_ _)o
      Matsu

      Usuń
    2. Nic się nie stało :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że zrobiłaś ten TAG:D
    Chociaż nie podobała mi się książka ,,Pozaświatowcy",to okładka również zrobiła na mnie wrażenie. Jest piękna i bardzo tajemnicza!
    O, ,,Talon"! Nie czytałam tego, ale naprawdę mnie zaintrygowało, bo czytałam ,,Żelaznego króla" Julie Kagawa i podobał mi się. No i ten opis rzeczywiście jest fajny:)
    ,,Baśniobór" jest spoko. Podobał mi się- to zacna seria i bardzo wciąga:D
    FNiN lubię, za dobry humor, bohaterów, wartką akcję i dreszczyk strachu, który oferuje pan Kosik. Jednak podzielam zdanie Tutti- im dalej, tym bardziej ta seria jest naciągana i kolejne tomy nie są tak dobre, jak poprzednie, zaczęło robić się nieco sztywno.
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń